Új irányok a Wizz Air életében – Amelia szerepe a középpontban!
Az ultrafapados légitársaság január 28-tól új irányvonalat követ, és megszünteti emelt díjas telefonszámát. Ezen kívül változásokat eszközöl az ügyfélszolgálati elérhetőségeken is.
Ahogy azt jelezték, a magyar ügyfelek mostantól a Súgóközpontjukon keresztül hozzáférhetnek az őket érdeklő információkhoz, beleértve a légitársaság ügyfélszolgálatának helyi tarifás telefonszámát is.
Azt javasolják, hogy honlapjukon vagy a mobilalkalmazásukban intézzék utasaik ügyeiket. Ezeken a felületeken módosítható legegyszerűbben a foglalás, igényelhető visszatérítés, illetve a késésekkel, esetleges járattörlésekkel kapcsolatos ügyintézés is így intézhető a leggyorsabban.
A járatokkal, foglalásokkal és csomagkezeléssel kapcsolatosan a nap bármely szakában elérhető, angolul, németül és olaszul beszélő chatbot, Amelia, azonnali támogatást nyújt. Ha pedig bonyolultabb kérdéseid vannak, a Wizz Air munkatársával is kapcsolatba léphetsz a live chat funkción keresztül, ami szintén 0-24 órában elérhető.
Ahogy említik, tavaly kezdte meg működését az Amelia Voice szolgáltatás, amely automatikus tájékoztatást és alapvető útmutatást kínál, ha egy adott járat késlekedik vagy törlésre kerül.