Íme egy egyedi változat: "Elérkezett az idő, hogy búcsút mondjunk a 8-as BMW-nek! Ez az autó nem csupán egy jármű volt, hanem egy élmény, egy életstílus megtestesítője. Most, hogy lezárul ez a fejezet, emlékezzünk a lenyűgöző teljesítményére és a prémiu


Megkönnyebbülhetnek a BMW hívei, hiszen a közelgő Heritage széria nem hoz magával extravagáns megoldásokat, ám sajnos csak néhány száz kiválasztott számára lesz elérhető. A nyolcas modell ismét elérkezett a búcsúhoz, hiszen nyolc év szolgálat után távozik a palettáról. Ahogyan a hatos esetében, úgy a nyolcasnál is hosszú várakozás előzte meg a második generáció megjelenését: a hatos 14, míg a nyolcas közel két évtizedet töltött a háttérben. Az új modell a bukólámpás előd szellemiségét őrzi, míg formavilágában a megszüntetett hatos vonalait követi (a másik, eltérő vérvonalú 6 GT nem ide tartozik). A kínálat változatos: kupé, kabrió és négyajtós változatok érhetők el, a csúcs pedig az M8, amely koronázza a sort. Bár hivatalos megerősítést még nem kaptunk, a gyártás várhatóan jövőre zárul le, és az Edition M Heritage széria lesz az utolsó állomás. Ezzel a BMW a legendás E31 előtt tiszteleg, azonban komolyabb átalakításokra nem számíthatunk, inkább a színek játékára helyezik a hangsúlyt. Az 500 darabos limitált kiadás az előd árnyalataiban lesz elérhető, többek között piros, kék, fekete, zöld és lila változatokban. Az alapot az M850i xDrive Gran Coupe képezi, amelyet gazdagon felszerelnek, a karbon tető és az M Sport Professional csomag alapáron jár. A fényezés mellett a felnik is egyediek, így valóban különlegessé válik minden egyes darab. A teljesítmény terén viszont nem várható változás: a jól ismert 4,4 literes, 530 lóerős V8-as motor lapul a motortérben, összkerékhajtással és nyolcfokozatú automatával párosítva. Az amerikai piacon a vételár már ismert: átszámítva 47 millió forint körüli összegért lehet a birtokosa egy-egy ilyen különleges példánynak.

Related posts