Elképesztő, hogy milyen különleges boltformátumokat vezet be Magyarországra a Coca-Cola! Te mit gondolsz erről? Vásárolnál itt? - Agrárszektor


Kistermelők, őstermelők és fiatal gazdák 50% kedvezménnyel regisztrálhatnak a rendezvényre!

Veilandics Gábor, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. Out of Home értékesítési vezetője és a projekt irányítója így nyilatkozott: "A személyzet nélküli bolt koncepciója nem újkeletű. Már 2008-ban megszületett az a döntés, hogy a Coca-Cola belép az automata üzletágba. Célunk egy széleskörű portfólió kialakítása, amely mindenféle igényt képes kielégíteni."

A vállalat merész elképzelései alapján a következő három év során 15 új egység létrehozását tűzték ki célul, ehhez pedig 250 millió forintos támogatást biztosítottak. Érdemes hangsúlyozni, hogy ez a kezdeményezés a Coca-Cola európai cégcsoportjában is példaértékűnek számít.

A technológiai hátteret biztosító Kende Retail Kft. tulajdonosa és vezérigazgatója, Kende Gábor hangsúlyozta a koncepció időmegtakarítási előnyeit:

Számítások alapján egy átlagos ember életének körülbelül 2 évét tölti sorban állással. Mi pedig éppen ezt a problémát szeretnénk orvosolni innovatív technológiánkkal.

Az új üzletmodell lényege, hogy eltűnnek a hagyományos pénztárak és pénztárosok. A vásárlók szabadon válogathatnak a kínálatból, és távozásukkor automatikusan megkapják a számlát. A bolt működését kamerák figyelik, amelyek az adatvédelmi szempontokat tiszteletben tartva nem az arcokat, hanem a vásárlók mozgását rögzítik. Kende Gábor hangsúlyozta, hogy a jövőben elsősorban mikroboltokban és kisebb konténerüzletekben látják ennek a koncepciónak a jövőjét, főként költséghatékonysági okokból. A Yettel Magyarország részéről Szalai Enikő HR vezérigazgató-helyettes méltatta az együttműködést:

Azokon a napokon, amikor a konyha zárva tart, vagy a büfé már bezárt, fontos, hogy a kollégák számára legyen egy könnyen elérhető bolt, ahol nem csupán üdítőitalokat, hanem élelmiszereket is vásárolhatnak. Ez a fajta együttműködés kiválóan tükrözi, hogyan lehet a modern technológiát a munkavállalók kényelmének javítására felhasználni.

Az új koncepció nem csupán a kiskereskedelmi szektor innovációját jelzi, de rávilágít arra is, hogyan formálja át a mesterséges intelligencia és az automatizálás a vásárlási szokásokat. A jövő boltja, úgy tűnik, egyre inkább az önkiszolgálás és a gyorsaság irányába mozdul el, miközben a hagyományos fizetési módok szerepe is átértékelődhet.

Related posts