A Lucid lízing végén sok ügyfél elégedetlenségét fejezi ki, mivel úgy érzik, hogy a cég nem tartja be az ígéreteit. A tulajdonosok hangot adnak a csalódottságuknak, és a helyzet komoly vitákat generál a hírekben. -- Totalcar

Kisebb sérülések miatt gyakran követelnek elképesztő összegeket, és nem ritka, hogy egy autót később nyilvánítanak sérültnek.
Annak ellenére, hogy a Lucid villanyautói híresen drágák, a vállalat általában meglepően kedvező feltételekkel kínál lízing opciókat az ügyfelek számára. Csakhogy úgy tűnik, a feketeleves akkor vár a lízingesekre, ha visszaadják az autójukat a Lucidnak.
Egy Reddit felhasználó például arról számolt be, hogy néhány, az autó alján talált karcolás miatt 2400 dollár javítási díjat követel tőle a Lucid, miközben teljesen átlagos, hétköznapi használat során keletkező sérülésekről van szó. A szóbanforgó borítás nincs elrepedve, továbbra is tökéletesen ellátja a funkcióját. Egyszerűen magasabb fekvőrendőrökön vagy meredek rámpákon való áthajtás során természetes módon keletkeznek ilyen jelentéktelen karcok.
„Azt hiszem, ideális esetben csak makulátlanul sima utakon kellene szelnünk az utat fekvőrendőrök nélkül, és minden egyes felhajtót alaposan át kellene néznünk, mielőtt nekivágunk” – ironizált a feszültségtől feszülő ügyfél.
Nem ő az egyetlen, akinek a lízing vége nem alakult zökkenőmentesen. Egy másik ügyfélnél egy ideig úgy tűnt, minden rendben zajlik. Az autó átadása problémamentesen megtörtént, és a Lucid munkatársa, aki az ellenőrzést végezte, nem talált semmiféle sérülést. Azonban hetekkel később az ügyfél egy váratlan üzenetet kapott a Lucidtól, amelyben kopási és elhasználódási hibákra hivatkozva először 785, majd 585 dollárt követeltek tőle. Kiderült, hogy az autót közel két héttel az átadás után egy külsős cég is átvizsgálta, és ők bukkantak rá a problémákra.
A helyzet az, hogy az autó lízingelője nem volt jelen az utólagos átvizsgálás során, ráadásul nem is kaptak értesítést arról, hogy egyáltalán ilyen vizsgálatra sor kerül. Ezért valószínű, hogy a károk azután léptek fel az autón, hogy az ügyfél átadta a kulcsokat a Lucidnak.
A Lucid korábban már nyilvánosan elismerte, hogy problémák adódtak a lízing-szolgáltatásukkal kapcsolatban. Az autók visszavétele során a sérülések értékelése és a kiküldött javítási számlák kezelése nem volt következetes. Habár a vállalat akkor ígéretet tett a helyzet javítására, a fent említett problémák viszonylag újkeletűek. Így a rendszer még mindig távol áll a kívánt szinttől.