A Samsung éles megjegyzést tett az Apple lemaradására, ezzel is hangsúlyozva a saját innovációs előnyeit.


Nem először és valószínűleg nem is utoljára kerül szóba a Samsung, amely újra hangsúlyozza, hogy bizonyos területeken innovatívabb, mint legnagyobb versenytársa, az Apple.

A techvilágban megszokott, hogy a nagy ellenlábasok időnként odapörkölnek egymásnak, rámutatva a rivális valamelyik gyengeségére, miközben kihangsúlyozzák saját erényeiket. A Samsung már nem egyszer piszkálta így az Apple-t (sok éve támadta már az iPhone 5-öt, kiemelte már a Galaxy S9 nagyszerűségét az iPhone X ellenében, a maga módján reagált egy rosszul elsült Apple-reklámra, hogy csak néhányat említsünk közülük).

Néhány nappal ezelőtt debütált a YouTube-on a legújabb "csipkelődés", amelynek középpontjában az almás cég hiányzó összehajtható telefonja áll. Mindenki tudja, hogy a Samsung a hajlítható telefonok terén valódi úttörő, hiszen már számos modell és generáció látott napvilágot. Ezzel szemben az összehajtható iPhone, ha minden jól megy, legkorábban 2026-ra érkezik, de valószínűbb, hogy csak a következő évben debütál.

A jól ismert "Simon Says" játékra utalva nem csupán erről van szó a videóban. Az Apple "gondolkodj másként" szlogenjével indul a felvétel, amely ironikusan megjegyzi, hogy a vállalat nem igazán tér el a megszokottól, amikor a legújabb iPhone-ok hardverfrissítéseit vizsgáljuk. Az iPhone 16 és az iPhone 15 között alig észlelhető különbségek vannak, míg más telefongyártók, például a Samsung, rendszeresen bemutatnak valóban új modelleket.

A hirdetés az Apple felhasználókat is fricskázza: folyamatosan veszik az újabb készülékeket (egészen új modelljükkel állnak sorba az Apple boltnál), még akkor is, ha a legújabb eszközök szinte semmilyen új funkciót nem tartalmaznak. A hirdetés még a Galaxy AI-re is utal, és a zárógondolata is igencsak egyértelmű: senki sem várhat az innovációra.

Related posts