Tibi atya borozóját Bese Gergő fotójával népszerűsíti, amely a kocsma hangulatát és melegét tükrözi.


A szürke és fagyos időben az embernek nem marad más választása, mint a kocsma melegét keresni. Ezzel a frappáns nyitással hirdette meg a Humbák Borkápolna a Tibi Atya-brand szellemében, ami igazán figyelemfelkeltő! A posztban egy különös kép is szerepel: Bese Gergő, a korábbi katolikus pap reverendában és kolláréban fiatal fiúkkal élvezi a borozás örömét. A Tibi Atya Facebook-oldalán is megosztották a bejegyzést, amely több mint egymillió követő figyelmét felkeltette, és a szándékosan provokatív megközelítésével sokak fantáziáját megmozgatta.

A képet január 15-én és 17-én posztolták; a NER kegyeltje, de botrányos meleg orgiái miatt megbukott Besét már tavaly felfüggesztették az egyházi szolgálatból. Így ő hivatalosan idén januárban már nem viselhetett papi öltözetet, legfeljebb csak jelmez formájában.

A képet, amely alatt számos alpári komment érkezett, megkérdeztük a borozót üzemeltető Humbák Művek Kft.-t. A kocsmahálózatot képviselő Tibi atya válaszolt, aki nem mentes a személyeskedő megjegyzésektől. Elmondta, hogy a fotó már több éve készült, és Bese Gergő korábban saját Instagram-oldalán is közzétette, helymegjelölő hashtag kíséretében. "Hihetetlennek tűnhet, de régebben is megosztottuk ezt a posztot, akkor senkit sem zavart, és ha valaki kérdezné, továbbra is jót mulatunk azon, hogy való életben papként dolgozó emberek látogatják a kocsmánkat. Bese személyét nem szeretnénk vitatni, így a poénokat mindenki értelmezheti a saját kedve szerint" – írta Tibi atya, hangsúlyozva, hogy a humor szubjektív.

Elértük Bese Gergőt, aki megerősítette, hogy a vitatott fotó több évvel ezelőtt készült, amikor még senki sem tudta a melegségéről (a szerk. megj.). Ezzel együtt nem adott engedélyt a kép nyilvánosságra hozatalához, így mi sem hozzuk nyilvánosságra. Más szóval, a kocsmalánc brandépítői egy olyan poszttal próbálták népszerűsíteni hétvégi italakciójukat, amely Bese engedélye nélkül használta fel a volt pap homoszexualitását. Ezzel próbálták reklámozni "borkápolnáikat".

Az óriási követőtáborral rendelkező Tibi Atya kitalált karakter: alkotói szerint "egy fiktív, humbákföldi lecsúszott pap, görbe tükör a társadalomnak" - és aki nem mellesleg egy komplett kocsmahálózatnak ad emberi arcot, ivásra buzdítva a fiatalokat. Tibi atya az elmúlt években számos közéleti és politikai témában is megnyilvánult, legotthonosabban azonban saját terepén, vagyis a berúgásról, kocsmázásról szóló mémek és blaszfém poénok világában mozog. "Célunk a szórakoztatás, senkit nem akarunk megsérteni ezzel" - írják a brand készítői. Kérdés, hogy Bese, aki saját bevallása szerint, szeretne végre nyugalomban élni, és akit most akarata ellenére használtak reklámarcként, mennyire szórakozik jól a látottakon.

Related posts