2025-ben a Spotify forradalmasítja a zenei élményt, és elhozza a veszteségmentes streaming korszakát. Az új technológiák és megoldások révén a felhasználók végre az eredeti hangzást élvezhetik, minden részletet és árnyalatot megőrizve a kedvenc dalaikban.

Jó munkához idő kell, ami vonatkozik a jó zenére is, legalábbis ami jelen esetben a zenestream minőségét és egyéb technikai paramétereit illeti. Úgy tűnik, hogy a Spotify idén már tényleg elindítja a Music Pro nevű, veszteségmentes tömörítést kínáló csomagját, már ha lehet hinni a Bloomberg értesüléseinek.
A Music Pro - amely várhatóan 5-6 dollárral drágább lesz a Premium csomagnál - a Spotify igazi nagy dobása, hiszen a cég négy éve indította el ezt a kezdeményezést, amely kezdetben HiFi néven volt ismert. Az ötlet célja, hogy a platform hangminősége végre felvegye a versenyt az Apple Music és a Tidal színvonalával, amelyek eddig jelentős előnyben voltak ezen a téren.
Bérezési trendek és a 50-es évek stílusának nosztalgiája Megérkezett a legújabb hazai bérkutatás, és mi alaposan átnéztük, milyen megállapítások várnak ránk. Kíváncsiak vagyunk arra, mit gondolnak majd a szakemberek a felmérés eredményeiről – vajon akadnak-e olyan adatok, amelyeket hitelesnek tartanak, és melyek azok, amelyekkel nehezen tudnak azonosulni?
Bár a fent említett szolgáltatók esetében a veszteségmentes tömörítéssel történő zenelejátszás alapfunkciónak számít, a Spotify a prémium Music Pro előfizetők számára ennél sokkal több izgalmas lehetőséget kínál. A jobb hangminőség mellett lehetőség nyílik egyedi zenei remixek készítésére, valamint kedvezményes vagy akár korai hozzáférésre különféle koncertjegyekhez is. Ezáltal a zenehallgatás élménye még személyre szabottabbá és különlegesebbé válik.
A Spotify esetében úgy tűnik, hogy nem csupán a technológiai infrastruktúra kiépítésére vártak ennyi ideig, hanem lényeges volt a megfelelő szerződések aláírása is a legnagyobb zenei kiadókkal. Az év elején a svéd vállalat két jelentős megállapodást kötött: az elsőt januárban a Universal Music Grouppal, míg a másodikat ebben a hónapban a Warner Music Grouppal.